لامل آزمایشگاهی

تومان111

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

لامل آزمایشگاهی:

لامل آزمایشگاهی،تیغه شیشه ای نازک مربعی شکل و یا گرد است که در آزمایشگاه های مختلف بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.از لامل برای ثابت نگه داشتن نمونه روی لام استفاده میکنند.

این وسیله آزمایشگاهی انواع مختلف با کاربرد های مختلف دارد،همچنین میتوان این محصول را به صورت استریل و غیر استریل تهیه نمود.قطر لامل شیشه ای از لام نازک تر بوده و زیر میکروسکوپ روی لام  قرار داده میشود.

 

 

تصویری بارگذاری نشده است

 

 

کاربرد آزمایشگاهی:

 

نمونه هایی که میخواهیم با میکروسکوپ مشاهده کنیم را روی لام قرار میدهیم،سپس با لامل آن را فیکس میکنیم و در نهایت با میکروسکوپ مشاهده میکنیم.

از مزایای استفاده از لامل فیکس و ایزوله کردن نمونه، جلوگیری از تماس های تصادفی نمونه با محیط اطراف، جلوگیری از تماس لنز میکروسکوپ با نمونه، تاخیر در اکسیداسیون و دی هیدراته شدن نمونه، جلوگیری از آلودگی نمونه و همچنین تثبیت نمونه های محلول در مایع حلال با فشردن آنها می باشد.

 

 

انواع لامل آزمایشگاهی:

لامل های آزمایشگاهی بسته به نوع ضخامتی که دارند به انواع متفاوتی تقسیم می شوند و بسته به گریدشان در کارهای مختلفی کاربرد دارند.

 

  • گرید ۴: دارای ضخامت ۰.۴۳ الی ۰.۶۴ میلی متر
  • گرید ۳: دارای ضخامت ۰.۲۵ الی ۰.۳۵ میلی متر
  • گرید ۲: دارای ضخات ۰.۱۹ الی ۰.۲۳ میلی متر
  • گرید ۱.۵: دارای ضخامت ۰.۱۶ الی ۰.۱۹ میلی متر
  • گرید ۱: دارای ضخامت ۰.۱۳ الی ۰.۱۶ میلی متر
  • گرید ۰: دارای ضخامت ۰.۰۸۵ الی ۰.۱۳ میلی متر

 

 

 

شما میتوانید انواع لامل آزمایشگاهی و  دیگر مواد مصرفی آزمایشگاه مثل انواع لام آزمایشگاهی و … را از شرکت دانش بنیان پازمد تهیه نمایید.

 

 

مجموعه PAZ مفتخر است با ارائه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت جامعه آزمایشگاهی کشور و پیشرفت آن باشد.

توضیحات تکمیلی

نوع

18*18, 20*20, 22*22, 24*24, 50*24

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لامل آزمایشگاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

keyboard_arrow_up