قوانین و مقررات:

قوانین و مقررات استفاده از خدمات شرکت پازمد به شرح زیر می باشد. توصیه می شود قبل از سفارش کالا یا خدمات این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

الف)قوانین کلی شرکت پازمد:

1-در چارچوب قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و کلیه کاربران نیز ملزم به پایبندی به این قوانین هستند.

2-ثبت نام و سفارش کالا و خدمات در سایت شرکت پازمد به معنای آگاهی از قوانین و مقررات شیمی بان و پذیرش آن از سوی کاربر می باشد.

 

 

 

ب)مقررات مربوط به سفارش کالا:

  1. کاربر موظف است در هنگام ثبت سفارش آدرس، کد پستی و اطلاعات تماس خود را به درستی وارد کند. این اطلاعات در پردازش و ارسال سفارش تاثیرگذار خواهد بود و لذا عواقب ناشی از بی دقتی در این مورد تماما متوجه شخص کاربر می باشد.
  2. کاربر می تواند در صورت نیاز و در هر زمان قبل از پرداخت مبلغ سفارش خود را لغو کند.
  3. سفارش های پرداخت شده تنها در صورتی قابل لغو هستند که سفارش پردازش و ارسال نشده باشد. در این موارد بعد از اعلام کاربر سفارش توسط مدیریت شیمی بان لغو شده و مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش دهنده اضافه خواهد شد.
  4. بعد از پردازش و ارسال سفارش به هیچ وجه امکان لغو آن وجود ندارد.
  5. کاربر می تواند در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده ظرف مدت 7 روز کاری از زمان دریافت سفارش نسبت به اعلام نارضایتی و بازگشت محصول اقدام کند. در این حالت بعد از دریافت کالای برگشتی هزینه آن به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش دهنده اضافه خواهد شد.
  6. کاربر در صورت تمایل به عودت کالا باید در نحوه بازگرداندن کالا دقت کند تا کالا سالم به دفترشرکت پازمد  برسد. برای این منظور توصیه می شود از خدمات شرکت پست یا باربری های مطمئن استفاده کنید.
  7. هزینه ارسال پستی یا هزینه باربری در زمان عودت کالا به عهده کاربر می باش

2-روش فروش محصولات

با توجه به آنکه موجودی کالاهای سایت و قیمت ها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند تا برای مشتریان پیش فاکتور صادر گردد. و مراحل خرید تکمیل گردد

 

3-نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کلیه کالاها دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش نزد شرکت کیمیا طب گستر می باشد. ضمنا در صورت درخواست مشتری، طریقه نصب و آموزش رایگان در محل مورد نظر مشتری انجام خواهد گرفت. و فقط هزینه ایاب و ذهاب کارشناس به عهده خریدار می باشد.

 

.

4-ساعت پاسخگویی:

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی21، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه درخواست های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی می‌‏شوند.

 

 

 

5-مقررات مالی

  1. مبلغ موجودی اعتبار حساب کاربری غیر قابل برداشت است و کاربر تنها برای خرید کالا و خدمات از شرکت پازمد می تواند از آن استفاده کند.
  2. مبالغ ثبت شده در اعتبار حساب کاربری که مربوط به انصراف از سفارش و یا عودت کالا باشند از این قاعده مستثنی هستند و کاربر می تواند در هر زمان درخواست کند تا مبلغ از حساب کاربری وی کسر و به حساب بانکی وی واریز شود.
  3. کلیه واریز ها در این روش با استفاده از حواله پایا و در اولین روز کاری بعد از ثبت درخواست انجام خواهد شد.

 

6-حریم شخصی افراد

هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس توسط مشتری در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.

 

 

keyboard_arrow_up