موش آزمایشگاهی(سوری)

تومان35,000

توضیحات

ویژگی های موش آزمایشگاهی(سوری):

در سال از حیوانات آزمایشگاهی در راستای تحقیقات مختلف به طور مکرر استفاده می شود،که این حیوانات فقط پستانداران را شامل می شود. بیشتر آنها شامل: موش های شهری و صحرایی می باشد که استفاده بیشتر از آنها به دلیل قابل دسترس بودن،ارزان بودن و کم بودن دوره باروری انتخاب مناسب تری می باشد.

چرا موش آزماشگاهی (سوری) را انتخاب میکنیم:

موش آزمایشگاهی( سوری) به دلیل قیمت ارزان و دسترسی بالا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است،این نوع موش ها به راحتی به بیماری دچار میشوند،و به همبن دلیل بیشتر در آزمایشات فارماکولوژی و یا توکسیکولوژی استفاده میشوند.

این نوع از موش ها دارای 40 کروموزوم می باشند،و عمر نسبتا کمی دارند.زایش در موش ماده بین 8-6 بار است،که این ویژگی ها سبب شده است استفاده از آن ها زیاد باشد.

 

 

تصویر بارگذاری نشده است.

 

نکته:چون احتمال درگیری بین نرها در این موش ها بسیار زیاد است، به هیچ عنوان 2 موش نر در یک قفس قرار داده نمیشود.

 

این موش ها همه چیزخوار هستند اما بهتر است از گروه غلات تغذیه کنند. در محیط آزمایشگاهی موش‌های سوری با یک رژیم غذایی تمیز، سالم و مغذی باید تغذیه شوند. معمولا محتوای چربی غذای موش از ۴٪ تا ۱۱٪ متفاوت است.
نباید رژیم غذایی موش ها خشک باشد و آب تازه باید بطور مداوم در اختیار موش ها قرار گیرد.حداقل میزان آب مصرفی روزانه ۳ سی سی است. اگر این موش ها آب کافی دریافت نکنند،میزان مصرف غذای آنها کاهش می یابد و امکان ابتلا به بیماری در آن ها افزایش میابد.

 

مجموعه PAZ مفتخر است با ارائه مواد و وسایل آزمایشگاهی با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت جامعه آزمایشگاهی کشور و پیشرفت آن باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موش آزمایشگاهی(سوری)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

keyboard_arrow_up